torsdag 18 november 2010

Ny filt

När jag var till barnmorskan i tisdags sa hon att man lättare kan bli sjuk/ förkyld som gravid och att det sen tar längre tid att bli frisk igen, hm.. jag är i alla fall fortfarande förkyld, har hosta och ont i halsen men tack och lov inge huvudvärk.


Hur som helst så sprattlar bebisen som en tok i magen, den sparkar runt som en galning. I natt vaknade jag vid fyra av sparkarna och hade så svårt att somna om, men på dagtid är det såååå mysigt!
Nu när jag sitter och bloggar bultar det på för fullt ♥

Glömde att skriva i bloggen när Uffe kände sparkarna för första gången, men i början av v.22 kände han dem väldigt tydligt, innan var det så svagt..




















Här är en ny filt till bebben :)

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Åh vilken söt filt! Finns ju så många fina och gossiga. I det här huset finns det hur många filtar som helst. Kan inte bli för många ;)Den absoluta favoriten både för mig och barnen är den som är med på den här bilden:

    http://jagochprinsarna.blogspot.com/search?q=allvaret+b%C3%B6rjar

    Den kan jag helt klart tipsa om. Den är sååå himla mjuk, lagom stor och finns i massa superfina färger. Finns på babyproffsen.

    Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Älskar att få tips från er "rutinerade" mammor ;)
    Ska spana in filten som du tipsade om så fort jag blir frisk!! :)

    Tack och kram Malin

    SvaraRadera