onsdag 17 november 2010

Polkakladdkaka

Köpte en tidning för ett tag sedan med massor av recept på olika kladdkakor och i fredags testade jag att göra en utav dem, det fick bli en polkakladdkaka och oj vad god den var! Blir absolut fler gånger.


















Annars så är jag fortfarande förkyld, vaknade upp i natt och hade riktigt svårt att andas fick lite panik, men med hjälp av mycket nässpray kunde jag andas genom näsan igen. Är tjock i halsen också, vilket var nog anledningen att jag fick lite panik..
Något som är skönt är att jag inte har någon huvudvärk, för tillfället i alla fall och även om jag snorat sönder näsan så jag fått lite näsblod till och från så känner jag mig peppar peppar lite piggare idag.
Om jag orkar ska jag bädda rent i sängen och ta en vända med dammsugaren, men först en kopp té.

Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Jag måste få receptet på den! Lät precis som i min smak :D
    Stackare, jag är också förkyld, i två dagar hade jag ingen röst heller...

    SvaraRadera
  2. Hej Kusse!
    Absolut ska du få receptet!
    Tror verkligen att du kommer gilla den!!!! :)

    Är du det med? Krya på dig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Ser smarrigt ut!! Finns receptet på recept.nu? Hade bra MVH Jennifer

    SvaraRadera