fredag 26 november 2010

Fredag

Underbart med fredag, trots att det blir jobb för min del både lördag & söndag då det är julskyltning på stan i Borlänge. Men en då det är något speciellt med fredag!

Idag ska jag hinna jobba undan lite grejer på förmiddagen innan min kompis Threz (Therese) kommer och hämtar mig. Vi ska leta på en present till vår kompis Alexandras lilla Harry (som hälsade på oss på café för några veckor sedan) som vi sedan ska och hälsa på :)

Får se om jag hittar något till min lilla bebis också...
Något jag inte behöver till h*n är någon mer overall, såg att jag redan har hunnit köpa på mig flera stycken haha..

Här är min lilla samling!



















På eftermiddagen kommer N hit och vi ska ha möte, blir kul! :)

Hoppas ni får en härlig fredag!!

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Hahaha nej overall lär den lilla bebisen absolut inte behöva sakna. Jättefina du köpt :)
    Ha en mysig helg!
    Kram Emelie

    SvaraRadera