onsdag 10 november 2010

Rakt över disc med Clabbe

På lördag är det först jobb som gäller för mig och syrran på vårt café, sen hem och byta om och ner på café igen. Vi är ett gäng tjejer som ska ha förfest där innan vi ska ut på Galaxen.
Det är Rakt över disc med Clabbe!
Det blir 80-tals tema och vi ska klä ut oss :)
Tror det kommer bli riktigt roligt, biljetterna är slutsålda så mycket folk blir det!















































Har börjat kika på vad jag ska ha för kläder på mig och nu letar jag inspiration på nätet.. Visar min outfit så fort jag vet vad jag ska ha :)

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Ha det så roligt!!! :)

    SvaraRadera
  2. Det blir krusat hår, leonfärgade kläder, benvärmare, baddräkt =) Va gö vi.. jooo nu kör vi =) hahah
    Mika

    SvaraRadera