tisdag 30 november 2010

Morotskaka

Idag har jag och syrran bland annat hunnit klart med alla papperen till revisorn för den här månaden, lämnat papperen till revisorn, bytt däcket på bilen som det blivit punka på och nej inte vi bokstavligen utan DÄCKTEAM, vi åkte dit med bilen och dem hade lagat däcket och satt tillbaka det, det vi gjorde var betalade :) fixat och klart, skönt!

Annars har jag inte hunnit med så mycket annat än att jobba på café (mellan 8.30 och 18.30)
Har ätit lite kvällsmat nu sen jag kom hem, pratat med mamma i telefon och surfat runt en liten stund på datorn.


På caé bakade vi morotskaka på kvällen, receptet var såklart från Leila, hon kan hon ;) och vi kan följa recept haha så jag tror den blev bra!!



Kram Malin

2 kommentarer:

  1. bra då kommer jag o äter av den imorn! :D

    SvaraRadera
  2. Tjena Kusse!! Ja gör det :)
    Då syns vi!! Puss

    SvaraRadera