måndag 16 maj 2011

25 års kalas

Hej Hopp!!

Synd att Sverige förlorade igår (hockey), själv var jag rätt trött och sov stora delar av andra perioden. I pausen åt vi lite rester av lördagens glasstårta med mycket lakrits, så tredje perioden höll jag mig vaken av allt socker hehe..

Tyra sov bra i natt, men vi var ändå trötta imorse både jag och lillstumpan, så vi sov rätt länge vilket var riktigt skönt!!!

Nu ska jag göra mig klar och åka ner på café och hjälpa syrran, då Anna blivit sjuk. Mamma ska se efter Tyra :)

Här är lite bilder från i lördags då vi firade syrran.





Dukningen gick i vitt


Pappa, mamma och lillebror Victor


Jag och min lilla dotter


Syrran öppnar paket


Kusse & Syrran


Fina kusin Matilda

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Hej Malin!
    Vad fint du dukade. Jag gillar oxå vitt.
    //Linda S

    SvaraRadera