fredag 6 maj 2011

5 kilo bebis

Hej på er!!!

Spana in de här fina blommorna som jag fick när jag fyllde år av min kompis Lina, helt otroligt har dem inte vissnat än :)
Jag blir så glad av fina blommor, Tack vännen!


Idag har jag och Tyra tagit det rätt lugnt, Tyra har fått bada och så har vi bara gosat. Lilla tjejen har fått prickar i ansiktet, så nu är hon en söt liten prickig korv ;) Frågade på BVC igår och tydligen var det vanligt att bebisar fick utslag i ansiktet och på kroppen runt vecka 4. (Tyra blir 6 veckor på söndag)
 Nu väger min lilla skatt över 5 kilo.
Vågen visade 5210 g och hon är 57 cm lång.

Ska passa på att snabbt plocka undan lite här hemma, bädda sängen och borsta tänderna, får se om jag hinner förbereda lite lunch, byta om
(till något annat än myskläder)  och kanske sminka mig lite också innan prinsessan vaknar.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar