söndag 8 maj 2011

6 veckor gammal

Grattis Tyra, idag blir du 6 veckor!!

Idag är jag TACKSAM för att det är helg och att Uffe är ledig & kunde ta en långpromenad med Tyra på förmiddagen. Förutom amning så har jag hostat halva natten. Har inte haft så dryg hosta på många år! Känner mig inte sjuk alls, utan bara hosta och ont i halsen. Så jag var galet trött imorse, nu hoppas jag bara att det går över riktigt snabbt för nästa vecka kommer Uffe jobba mycket.



Uffe och Tyra pussas

Idag är det bikiniväder ju, har tagit en bild på mig i min lila bikini. Laddar upp den lite senare och visar.

Ska hinna med att fixa alla papper till revisorn idag, men det tar jag nog lite senare. Vem vill sitta inne med sånt tråkjobb när det är soooool? Ska ta med aftonbladet och bilaga ut på altanen och njuta en stund nu.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar