onsdag 25 maj 2011

Inre arbete

The Secret

Oki här är dag 3, onsdag från the secret almanackan.


Egen reflektion: Har verkligen tänkt på det här och jag tycker det stämmer, om man (jag) tex. går och är orolig över någonting, så suger det verkligen energi och om man går och retar upp sig på saker utan att ta tag i det som man går och retar upp sig på så tycker jag att man blir på dåligt humör.
Tänker man istället positivt  är tacksam och glad så skapar det energi, dyker det sedan upp någonting (obehagligt/ jobbigt/ tråkigt) så rycker man lite mer på axlarna och tänker ja ja det ordnar sig, istället för att gräva ner sig i det.

Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Skulle vara skit bra om du skrev "the secret" tidigt på morgonen så man har ett bra humör under dagen :)

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Ja, jag kan försöka :) (vet inte om det blir så tidigt men jag kan ta det som dagens första inlägg...)
    Kram Malin

    SvaraRadera