lördag 4 december 2010

Får

Har haft en riktigt skön lördag! Både jag och syrran blev lediga från café vilket inte händer särskilt ofta. Syrran skulle vara ledig och jag och en tjej som heter Maria skulle jobba ihop, men det var så lugnt på stan så jag kunde vara hemma! Är förkyld och har hosta så det var tur att jag slapp jobba!!

På eftermiddagen åkte vi och handlade på ica maxi, blir lite julmat ikväll då vi blev sugna på janssons frestelse som nu står i ugnen.

Var meningen att vi (ett helt gäng) skulle testa en ny restaurang ikväll, men dem hade bara öppnat baren än och skulle börja servera mat nästa vecka, så vi får väl ta det längre fram..

Nu känns det dock skönt att vara hemma! Har tänt en brasa och massor av ljus, Uffe smuttar på ett glas rödvin och kollar på en dvd om hur man ska sätta ihop vår nya spiraltrapp. Jag festar loss på julmust och surfar runt lite.



Var tvungen att ta kort igår hos mamma på hennes nya får som var så gulligt, hon hade köpt det i Falun någonstans, så sött!!








































Kram Malin

1 kommentar:

  1. tja babe!
    gulligt värre, kanske en sådan goding till bäbben =)
    PUSSS

    SvaraRadera