måndag 20 december 2010

Måndag

Har hunnit med en hel del idag, började med ett tidigt möte på café (som gick sådär... satte griller i huvudet på oss igen)

Sen har det varit full fart på café hela dagen.
Har slagit in många paket (chokladpraliner) som många vill ge bort i julklapp eller som gå-bort-present =)

Efter jobbet åkte syrran och jag till Kupolen för att handla några julklappar, nu är det inte många kvar för min del =) Efter shoppingen tog vi en burgare och glass på donken.

Hann lagomt hem till Ernst Jul, någon mer som gillar Ernst?? Slog in julklapparna som jag handlade idag och har sedan suttit med pappersjobb.

Har haft magknip sen jag kom hem, riktigt drygt!!!!!!!! Ska krypa i säng snart och hoppas det släpper i magen!


Den här lilla stekpannan köpte jag på IKEA, den är jätte bra om man bara vill steka på något ägg eller något litet! Vi köpte nyligen en stor stekpanna också, då skaftet lossnade på den andra, men den nya vi köpte känns lite stor när det bara är jag och Uffe som ska käka. Så då är den här lilla perfekt!!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar