lördag 18 december 2010

Lördag

Kände mig riktigt trött redan igår kväll när jag kom hem från jobbet, så någon städning blev det verkligen inte. Höll mig vaken och såg på Robinsson, men sen somnade jag i soffan och i morse när klockan ringde var jag fortfarande urtrött. Hade ingen lust att gå till jobbet överhuvud taget, men det fanns inte så mycket alternativ så det var bara att klä på sig och dra dit.

Har gått rätt bra och jobba i alla fall och tack vare att snälla P hoppade in i stället för mig sista timmen på café kunde jag åka lite tidigare och hinna hem en snabbis nu innan vi ska på Julbord med Uffes släkt.
Uffe och barnen är redan där så nu ska jag göra mig klar och sticka dit jag med, känner mig rätt sliten men det ska ändå bli kul.

Tack syrran och P för att jag kunde få åka lite tidigare!



















Här är syrran vid restaurangen när vi var på IKEA förra helgen.

Önskar er en trevlig lördag!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar