söndag 12 december 2010

Helgen

Har haft en kanonmysig helg med syrran och Ida i Gävle!!
Igår hann vi med 2 cafébesök (riktigt roligt att gå någon annanstans och fika, bara slå sig ner och bli serverad, sen slippa duka av och diska också!)

Vid 20.00 hade Ida bokat bord på en mysig restaurang, vi åt god mat och hade riktigt trevligt! Jag körde så dem andra passade på att dricka öl :)

Sen vidare hem till Ida och Alex och där fixade Ida glögg (inge starkglögg för mig dock) och pepparkakor, sen kollade vi på Sex and the city och bara myste.



























Ida väckte oss ganska tidigt i morse och vi kollade på JULKALENDERN, (första avsnittet som jag har sett i år) till frulle fick vi varma mackor med smaksatt kaffe, mums!!.
Vi åkte iväg rätt tidigt för att hinna med så mycket som möjligt och nu ett antal timmar senare, har jag kommit hem och packat upp allt nytt som har införskaffats under dagen. Känner mig trött, nöjd och belåten haha

Tack Ida & syrran för en rolig helg!!!

Nu ska vi fixa lite käk här hemma och sen blir det nog en film.

Hörs lite senare!!

Kram Malin

1 kommentar: