lördag 4 december 2010

Lördag 4:e december 2010

Idag fyller Uffes dotter Linn 15 år :) Hurra hurra hurra! Och även då alltså Mamma Karin!! Grattiskramar till er båda :)

Vaknade med förkylning och hosta, jäkla skit!! Känner mig tack och lov i alla fall inte hängig och peppar peppar än har jag ingen huvudvärk!

Bebisen sparkar för fullt, så jag hoppas h*n mår bra :)
Igår när vi firade mamma så träffade jag lillebror Dennis som inte har sett mig på länge, han har varit i Holland och jobbat mycket så det har nog gått några veckor sedan han såg magen och han läser inte direkt bloggen så han fick en chock när han såg magen haha, han tycket den var riktigt stooor hehe..




















Dem här söta mössorna beställde jag från h&m och dem kom igår, jisses va små!

Tänk att bebisen kommer vara så liten, fast den känns så stor i magen ;)

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Tjohoo!

    Guten morgen, trodde det skulle stå Moster är bäst =)
    Besviken.
    Mika

    SvaraRadera