fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!!

Vill önska alla er som läser bloggen ett riktigt  
GOTT NYTT ÅR!!!!
Hoppas ni får en underbar avslutning på det här året och en kanon start på nästa =)

Nu ska jag och Uffe strax åka hem till hans tvillingbror Hasse och hans sambo Linda.
Vi blir 7 vuxna och flera barn, ska bli kul!!

Vi har fixat förrätt och efterrätt, till förrätt blev det krämig kräftsoppa, som Uffe redan har åkt dit med och till efterrätt blir det chokladpudding med hackad polka-choklad i och grädde + pannacotta med hallon och mynta =) Hoppas det blir gott!!

Idag har jag på mig det här superfina halsbandet som jag fick av syrran i julklapp, jag ÄLSKAR det!

























Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Du var så fin igår Malin, efterrätten var super god och soppan med/kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!
    Vad roligt att du skrev en kommentar =)
    Ni var så vackra både du och Hasse!!!

    Tusen tack för allt igår, ni hade gjort så himla mysigt med JÄTTEfin dukning, god mat och trevligt sällskap!!!!

    Hälsa Hasse och tacka så mycket!

    SvaraRadera
  3. halloj!
    Snygg blåsa, blir det idag???

    Puss på dig
    Mika

    SvaraRadera