torsdag 23 december 2010

Saffranspannkaka

Hej alla glada =)
Visst känns det att det snart är julaffton!?!?!!
Så mysigt med snön, alla jäktade människor och bilköerna ;) Hehe, nej men det hör ju till!! Här på café pratar vi vädret hela dagarna, det älskar kunderna haha..

Igår hade vi en kanondag, med bra försäljning. Riktigt kul!! Men drygt också, var helt slut när jag kom hem. Började i alla fall greja, vi klädde granen, rullade minttryfflar, bakade pepparkakor och gjorde Leilas goda saffranspannkaka som vi ska ha på julafton. Ja i morgon med andra ord!
Ja egna fudge gjorde jag också, dem står i kylen nu och ska skäras i kuber och sedan slås in i cellofan =


Kram Malin

1 kommentar:

  1. God jul min kära syster, hur kan jag vara så lycklig lottad att ha dig.
    Du förgyller min vardag
    Älskar dig!

    PUSSS

    SvaraRadera