söndag 19 december 2010

Piff & Puff

Igår efter vi hade varit på släktmiddag/ julbord hos Uffes morbror funderade jag om jag bara skulle åka hem och lägga mig i soffan eller om jag skulle försöka orka städa lite, men i dörren möter jag Piff och Puff från räddningspatrullen (syrran och P) Då har dem varit här och plockat, sorterat och städat medan vi har varit borta. Snacka om att jag blev GLAD och FÖRVÅNAD!

Syrran vet att jag har känt mig låg i några dagar och att jag inte har haft så mycket energi över...

Blev alldeles rörd och tårögd! Gud så snällt =)
Uffe kom 10 minuter senare (då han skulle köra Linn och Adam till deras mamma) och han vart lika chockad han, men Uffe tyckte det var pinsamt haha, att dem hade varit här och fixat och donat och sett vad stökigt det var ;) Äh det skiter jag i sa jag, titta vad fint dem har gjort!

Så igår fick jag tid över att slå in paket och småpyssla, vi satte på julmusik och drack julmust & åt chokladpraliner, Uffe grejade med trappen och sen såg vi på Robinsson. Rätt person vann tycker jag!

Efter Robinsson såg vi på film och bara njöt av att slippa göra så mycket!!!
Tack bästa Micaela & P!


Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar