lördag 27 augusti 2011

5 månader

Hurra!

Grattis världens bästa tjej på 5 månaders-dagen :)
Tänk vad jag kämpade för att få ut dig för fem månader sedan lilla gumman, funderar på om jag skulle skriva en förlossningsberättelse nu när jag har fått lite distans till det. Vi får se.

 
Här är jag i 9:e månaden, tror det var ca. 1,5 vecka innan Tyra föddes

Åh lilla tjejen, här är hon nog bara 1 vecka gammal

Den här bilden tog jag i veckan, nästan 5 månader alltså. Min älskade älskade lilla dotter! Älskar dig såå mycket!!!!



Nu har precis min syster och P åkt hem, vi bjöd över dom på middag och även Uffes tvillingbrorsa med barn, fast dom är fortfarande kvar :)  Mysigt att kunna sitta ute och äta, det var riktigt varmt och skönt!
Tyra är också vaken, trodde hon skulle sova för natten när hon somnade in i vagnen för en stund sedan men hon tog bara en liten nap.



Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Grattis TYRA, 5 månader :) kram Linda

    SvaraRadera
  2. Grattis gullunge =)
    Synd att promenaden blev inställd, känner mig bättre nu men är inte bra.
    Tack än en gång för en ljuvlig sensommar kväll, middagen va klockers =)

    PUSSS från moster

    SvaraRadera