lördag 13 augusti 2011

Bilder från fredagen

Hej lördag!

Hann inte ladda upp bilderna från gårdagen när vi kom hem från Torsång, vi var helt slut hela familjen och gick och la oss tidigt, men lilla skruttan vaknade efter bara någon timme och var vaken fram och tillbaka hela natta. Oj oj vad trött jag var på morgonkvisten, nu börjar det ordna upp sig :)

Idag är det något som heter Poker Runn här, Uffe var sugen att åka och kika lite (det är massa fina båtar och mycket aktiviteter runt hela Runn) men vi får se hur vi gör. Jag känner mig lite sliten och borde ta det lite lugnt, fast och andra sidan är det fiiiiint väder här och kul att hitta på något också. Ska fundera lite, vi har rätt mycket att göra här hemma också. Vad gör ni idag?

Här är jag och min lilla skatt igår på Hammars i Falun

Världens bääääästa syster

Vi åt smarrig buffé, det fanns bland annat supertunn god pizza

Här vilar vi benen efter lite shopping, Tyra tycker min slush ser så go ut

Och det var den! Läskande kall och söt

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Vad fin du är i nya spetsblusen :) Den passar dig perfekt!

    SvaraRadera
  2. Hej Matilda!

    Ja jag gillar den massor :)

    Kram!!

    SvaraRadera