fredag 5 augusti 2011

Förberedelser

Tjing!

Imorgon ska vår gullunge döpa sig i mina föräldrars trädgård, i väderappen på mobilen har det visat regn hela veckan men när jag kollade imorse så verkar det som att det blir uppehåll i alla fall. Håller tummarna för det!

Nu är Tyra och Uffe ute och går så att jag kunde förbereda tårtorna, fick tips om att göra klart bottnarna idag och att garnera imorgon, så jag kör på det! Är redan klar, så jag har hunnit köra en sväng med dammsugaren och satt på kaffe, så när Uffe kommer ta vi en kaffe och macka och sen ska vi iväg och fixa massa grejer inför dopdagen. Tur Uffe har jobbat in den här dagen och är ledig idag så vi kan hjälpas åt :) men sen har jag min familj också som hjälper till med allt möjligt!!!


Här är en glad tjej som har lite potatis runt munnen ;)
Kram Malin

1 kommentar:

  1. Min lilla goding, snart äter jag upp dig. Kul det ska bli imorgon!
    roligt att få se prästen ;)
    PUSS

    SvaraRadera