lördag 6 augusti 2011

Dop

2011-08-06

Idag har min och Uffes lilla prinsessa blivit döpt!
Vilken härlig dag vi har haft och vilket toppenväder det blev :)

Igår spööööregnade det när vi satte upp partytältet och när Tyra skulle ha mat tidigt imorse hörde jag hur det öste ner utanför sovrumsfönstret, men tänk att det kunde bli sååå härligt, sol och varmt!

Tack alla vänner, släkt och familjen för att ni var med på Tyras dop & för alla fina ord och Tyra  hälsar och tackar för fina presenter :)!!

Tyra Astrid Nahlén Blomberg, sover nu gott i sin säng och vi ska också krypa ner, är så galet trött.
Ska ladda upp bilder från dopet imorgon, nu måste jag gå och lägga mig innan jag somnar framför datorn ;)


Natti Natti!!


Här är en bild på Tyras fiiina dopklänning som hennes gammelmormor har gjort till henne!
Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar