torsdag 25 augusti 2011

Tand

Extra extra!!

Tyra har fått en liten tand!!!
Idag upptäckte jag alltså ett litet "riskorn" på Tyra (högra fram tanden i underkäken)
 som jag ringde till Uffe och berättade om,
som också tyckte det var kul & spännande, haha! Konstigt att skriva att det är kul och spännande men och andra sidan det är klart att det är det!!

Tyras första tand alltså, hon blir 5 månader på lördag. Måste komma ihåg att fylla i om tanden + flera andra saker i boken om Tyra.


Har invigt mina nya skinnbrallor
 som jag köpte på Gina Tricot i Falun när jag var där sist,
här är en bild på byxorna.
Köpte en skinnkjol också på samma affär som jag är så nöjd med, den är riktigt skön :)






För en stund sedan fixade Uffe en varsin skål med glass till oss och vi slängde oss i soffan för att se en film, men så vaknade Tyra och var så glad och busig så vi slog av filmen & nu ska vi lägga oss i sängen istället alla tre och mysa. Uffe har jobbat in morgondagen så han är ledig från jobbet, så sköööönt!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar