onsdag 24 augusti 2011

Barnvakt

Hej på er!

Håller på att packa lite grejer som Tyra ska ha med sig till sin mormor. Mamma ville vara barnvakt så jag ska åka dit med prinsessan om en liten stund. Jag är riktigt töntig och vill inte "lämna iväg" Tyra till någon annan än mamma än, men och andra sidan är det min dotter och det är jag (och Uffe då) som bestämmer ;) Mamma är så duktig med sitt barnbarn och jag känner mig lugn när hon är där.

Jag och syrran ska käka lunch ihop och jobba några timmar medan Tyra är hos mamma, vi ska dels beställa nya visitkort, gå igenom en presentation, svara på några förfrågningar om olika projekt och lyssna på en företagspresentation om ett annat företag.

Det är alltid lika kul att bolla projekt och utveckla idéer med syrran, vi tänker ganska lika men också olika på saker och ser det ur olika perspektiv. Vi känner varandra så otroligt bra och kan prata om allt så det här blir nog en toppendag!


Tyra med sin mormor, i dopklänningen

Här har Tyras dopklänning åkt av och en enklare och tunnare vit klänning har åkt på + hennes söta vita hårband som jag köpte på lindex.
Mamma & Pappas dalagård ligger så fint (det var där vi var på dopet) och mamma brukar låta Tyra sitta på gräset, lukta på blommorna och känna på äppelträden.
Idag gissar jag att Tyra får hänga med mamma på grisrundan som vi kallar det, en mysig och lagom liten promenad förbi hästar, (vet inte om det finns grisar men det luktar gris där av namnet grisrundan) fina hus och vacker natur.

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Ja dina föräldrars hus ligger verkligen fint! Kul att få komma på dopet & tack för allt. Kram

    SvaraRadera