onsdag 3 augusti 2011

Dammsjön

Hej onsdag!

Idag drog jag, lillebror Victor och Tyra till mina kusiners sommarstuga i dammsjön, tar ca 20 min att åka dit. Det är sååå mysigt där, jag som är en badkruka doppade mig (om än väldigt snabbt haha) det är väldigt långrunt och säkert 24 grader i vattnet, Tyra fick bada benen hon också & efter en stund somnade hon under ett paraply. Jag tror vi ska åka och bada lite oftare, då Tyra har somnat i nästan varje gång vi har varit iväg ;)

När vi kom hem väntade syrran på oss och vi började genast gå igenom våra mål för hösten och hur vi ska nå målen :) Jag har börjat riva ur massa inspirationsbilder till min dreamboard, som jag ska göra klart nästa vecka, den här veckan fokuserar jag mest på dopet!

Uffes dotter Linn är jätteduktig att sjunga och det var meningen att hon skulle sjunga på dopet, men hennes mamma hade ordnat med en överrsakningsresa till London som krockade just med dopet. Åh vad typsikt! Är det någon som läser bloggen som sjunger bra? Eller känner någon som skulle vilja/ kunna sjunga några låtar på Tyras dop nu på lördag?? :)


 

Här är jag starx innan vi skulle åka tidigare idag


Här inviger Tyra 4 månader dammsjön

Nu ska jag öppna en påse saltlakrits och vika servetter till dopet!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag känner inte dig alls, bor själv i Skåne och trillade in hit av en slump för ett halvår sedan. Har sedan dess kikat in på din blogg varje dag och jag kommenterar aldrig, men måste bara skriva en kommentar idag. Jag var gravid samtidigt som dig och fick en liten son i februari i år, därför är det x-tra kul att följa dig och söta Tyra! Jag är imponerad över hur snabbt du har kommit i så fin form efter graviditeten och är lite (eller mycket) avis. Hur som är du otroligt fin och verkar så gullig, kul med videoklippet när man fick höra er underbara dialekt. Vänliga hälsningar från Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej Katarina!
    Kul att du följer bloggen,
    Grattis till din son :)
    Tack för gulliga komentarer ;) Ja det gick mycket snabbare än vad jag trodde att bli av med mina gravidkilon. Ang dialekten så känns det hemskt att höra sig själv!
    Kram på dig!

    SvaraRadera