onsdag 31 augusti 2011

När man får oväntat besök...

Hej!

Idag på förmiddagen fick jag och Tyra oväntat besök av Uffes tvillingbror och hans sambo, så kul :) Dom är så trevliga och mysiga båda två!

Snart kommer syrran hit och ska luncha med oss, så jag håller på att fixa någon kycklingrätt med dijonsenap i såsen, får se hur det blir. Jag följer väldigt sällan något recept, brukar ibland kolla på nätet eller i någon kokbok för att få lite inspiration men jag följer det aldrig rakt av då det oftast fattas något hemma så då har jag i något annat i stället. Ibland blir det lite tokigt men oftast helt okej och i alla fall ätbart ;)
Det är bra när syrran kommer över på lunch för antingen köper hon med sig något eller så fixar jag här hemma, de är bra för då äter jag lunch annars blir det oftast något snabbt typ frukt en smörgås, en smoothie eller något i farten.



Jag & Tyra sist vi var hemma hos syrran och P

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar